Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Mass Effect 3 – wysyp informacji dotyczących fabuły i systemu walki
Okładkę najnowszego wydania magazynu Game Informer zdobi grafika z XCOM: Enemy Unknown, ale materiał o tej grze nie jest jedynym ciekawym artykułem wewnątrz tego numeru. Pojawiła się w nim również bardzo obszerna zapowiedź Mass Effect 3, która przyniosła sporo świeżych informacji.

Zanim zaczniecie czytać dalej należy Wam się małe ostrzeżenie – poniższy tekst zawiera sporo spoilerów. Nie dotyczą one najważniejszych elementów fabuły, ale i tak mogą popsuć przyjemność samodzielnego odkrywania sekretów scenariusza.

Redaktor Game Informera miał okazję zagrać w cztery misje:

  • Pierwszą z nich był osadzony na początku gry poziom rozgrywający się na Ziemi w trakcie inwazji Żniwiarzy. Jest to misja, która była już pokazywana na wielu targach.
  • Druga misja toczyła się na Sur’Kesh. Shepardowi towarzyszyła żeńska Kroganka.
  • Areną trzeciej misji był Mars. Utracono kontakt z zespołem badającym ruiny Protean - sprawę ma zbadać Shepard. Na miejscu spotyka nie tylko Liarę, ale również jednostki Cerberusa.
  • Ostatnia z misji miała miejsce na planecie Tuchanka, gdzie zadaniem Sheparda było ukończenie i dystrybucja lekarstwa na wyniszczające cywilizację Krogan genofagium.

    W zapowiedzi znalazło się również kilka informacji na temat walki.

  • System osłon będzie bardziej naturalny, tak aby wchodząc do lokacji nie dało się na pierwszy rzut oka rozpoznać skąd nadejdą wrogowie. Będziemy chować się m.in. za kanapami, przewróconymi stołami, kawałkami gruzu.
  • Wśród wrogów pojawią się Strażnicy z tarczami. Jeśli uda nam się trafić w małą dziurkę pełniącą rolę wizjera to odblokujemy Osiągnięcie „Mail Slot".

    Artykuł zawierał też masę ciekawostek dotyczących fabuły gry:

  • Okazuje się, że jest powód, dla którego <>BioWare nie ujawniało dotąd jednostek Cerberusa. Organizacja ta zaczęła bowiem wykorzystywać technologię Żniwiarzy, która służyła do przeobrażania ludzi w istoty przypominające cybernetyczne zombie. W rezultacie żołnierze Cerberusa mają święcące oczy i zdeformowane twarze.
  • W pewnym momencie będziemy mieli okazję pogawędzić z Człowiekiem Iluzją. Stwierdzi on, że jego celem nie jest zniszczenie Żniwiarzy, ale podporządkowanie ich sobie i tym samym zapewnienie ludzkości dominacji w galaktyce.
  • Prawa ręka Człowieka Iluzji będzie jednym z głównych czarnych charakterów w grze. Żniwiarze są dosyć bezosobowym zagrożeniem i BioWare potrzebowało bardziej wyrazistego przeciwnika dla Sheparda.
  • Podczas niektórych misji podejmować będziemy decyzje, które zmienią losy całych cywilizacji. Przykładowo, na planecie Tuchanka Salarianie złożą nam ofertę sfingowania dystrybucji lekarstwa na genofagium. Od nas zależy czy pomożemy Krogan, czy też ich oszukamy.

    Źródło:
    "Adrian Werner" - GRY-OnLine
  • Klemens
    2012-01-10 12:04:16
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow